GO LEFT 16 februari Antwerpen

Het is tijd voor zekerheid, het is tijd voor een #NieuweStrijd. En die begint op 16 februari. Op Go Left nodigen we iedereen graag uit in Antwerpen; een festival met ideeën en oplossingen voor de toekomst, inspirerende sprekers, workshops, fijne babbels, knallende muziekoptredens en nog veel meer. Iedereen is welkom: van jong tot oud, van linkeroever tot rechteroever.

Op 16 februari debatteren en stemmen de leden van sp.a over het partijprogramma - voor de verkiezingen van 26 mei - dat opnieuw zekerheid moet bieden, voor iedereen. Hogere pensioenen en lonen, kwaliteitsvolle zorg en betaalbare facturen. Met Go Left trapt sp.a haar nieuwe strijd op gang: back to basics met nieuwe recepten.

Op Go Left laten we ons inspireren door tal van gastsprekers. Als hoofdgast verwelkomen we dit jaar niemand minder dan de campagneleidster van sensatie Ocasio-Cortez, Virginia Ramos Rios. Zij komt, straight from D.C. naar ons congres, vertellen over de moderne en sociale campagne van haar politica.  Daarnaast delen tal van gasten op een onafhankelijke en positieve manier hun kijk op de toekomst binnen hun vakgebied. We geven onder meer een podium aan Tom Helsen, Veerle Malsschaert, Chrostin en vele anderen.

Naast een leuk aanbod aan randanimatie - zoals een virtual reality stand van JOETZ - en workshops wordt de avond gekleurd door een spetterend muziekprogramma. Niemand minder dan BLACKWAVE, dé urban groep van het moment, sluit de avond af.

Graag bevestiging van uw komst op conner.rousseau@s-p-a.be

Het overzicht en programma van GO LEFT vindt u op https://www.s-p-a.be/events/go-left-2/

U bent welkom vanaf 10u. Speech van John Crombez om 16u30.

Over sp.a

sp.a